Sonny

Hej!
Idag har jag umgåts med Sonny, mysigt! Först var vi lite hemma hos mig senare stack han hem och skulle käka, vilket han inte gjorde. Men jag gjorde iallafall, tog en sväng förbi Emma som sedan följde med till centrum där hon skulle träffa Ande och jag Sonny, vi satt där en liten stund, sen cykla jag och Sonny till Mcdonalds, han käkade ( och jag lite ) Vi satte oss utanför centersyd och chillade och pratade en stund sen cyklade vi hem till mig och kollade på idol. Sen hjälpte Sonny mig med läxan lite och läste högt för mig, gulligt :) vid 10 stack han hem och jag satte mig vid datan och gjorde skolarbete som jag nyss är klar med, skulle skriva om amerikanska revolotionen och om kolonierna och det där, gick väl hyffsat! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0