såååååå falsk!

Fyfan för dig, du är så falsk så det finns inte. Finner inga ord så mycket jag hatar dig. Jag förlåt dig när du hade sex med min pojkvän, efter mycket gråtande och svek! Men denna gången är det fan ta mig nog! Du lovar och lovar, " svär på allt " men du bara ljuger, du ljuger mig rakt upp i huvudet! Du kan inte hålla flabben om något. PLUS du berättar allt för Sebastian, allt! Såklart, jag har berättat jävligt mycket för Sonny också, men inga så privata saker om mina bästa vänner. Så mycket som jag har fått höra som Sebbe har slängt ur sig som jag bara berättat för dig, vad är det för stil helt seriöst? Och nu berätta jag denna sak för dig med förtroende, DU BLIR LACK FÖR DU INTE FÅR SÄGA VIDARE DET, det går en dag och du har redan berättat det för den person du minst skulle berätta det till! Sån fittig stil. Du behöver inte komma tillbaka mer, vi har glidit i från varandra, du är inte als samma mer, du har Emmiy nu också så jag har inte andledning att bry mig. Jag har många fler vänner än dig! Orkar inte med såna som dig Lina! Dra åt helvete helt seriöst.

ursäkta utbrottet :)!



åt helvete med dig!


Kommentarer
Postat av: angelina

:O du har all rätt att vara arg

2009-09-09 @ 22:51:31
URL: http://angelinaronaldo.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det går inte kommentera inlägget ovanför? tänkte bara säga det.

Jo jag har lite frågor:



Varför började du blogga?

vilka bloggar följer du dagligen?



Vad betyder mest för dig?

Vad betyder minst för dig?



Din motto?

2009-09-09 @ 22:55:33
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: angelina

ingen tvekan om saken!!

2009-09-09 @ 23:10:54
URL: http://angelinaronaldo.blogg.se/
Postat av: Lina

Klart du har rätt att vara arg. MEN, du uppskattar INGENTING man gör åt dig. JAG HAR FUNNITS DÄR NÄR DU INTE HAFT NÅGRA VÄNNER KVAR, oavsett hur mycket vi har bråkat. JAG HAR INTE BERÄTTAT PRIVATA SAKER OM DIG, jag har sagt två saker om dig till Sebastian överhuvudtaget. MEN EN SÅDAN SAK SOM INBROTT: Hade jag vetat vem som stal så liten sak som din moped, så hade jag berättat det ändå, och jag hade inte bara tänkt på mig SJÄLV. OCH JAG SA INGENTING, MEN SEDAN BERÄTTADE PHILIP FÖR MIG, OCH DÅ KAN JAG GÅ OCH GÖRA VAD FAN JAG VILL. För då har det inte med DIG att göra längre. Men att du är en sådan självisk vän, det är inte bara jag som har sagt det. Jag frågar dig om du vill följa med överallt, har du inga pengar, betalar jag, är det si och så, försöker jag alltid ordna upp det. Du uppskattar aldrig, aldrig, aldrig, aldrig någonting jag har gjort för dig. Spottar du på en, så ber du aldrig om ursäkt. Det är sådana små, retliga saker som du ändå borde tänka på. Du har ingen anledning till att vara arg just nu, för berättar philip för mig, och han sa helt andra saker och vi snackade om allt. OM DET ÄR EN SÅDAN VIKTIG SAK SOM INBROTT, DÅ MÅSTE DU VARA EN ÄKTA VÄN OCH HJÄLPA MIG. Det hade jag gjort, men nej, du tänker bara på dig själv. Att någon vet något räligt du gjort, kanske någon du haft sex med, eller något sådant exempel, så är du rädd för att det ska komma ut. Jag vet mer än vad du tror, jag vet vad du snackar bakom min rygg, jag vet allt du sagt om mig, när vi varit ovänner, vänner, allt. MAN KAN INTE LITA PÅ DIG HELLER, för du lovade personen som berättade för dig, att du inte skulle berätta för mig om inbrottet? Ändå gör du det? Hmm... Men hälften av det du säger är också skitsnack, för vissa saker stämmer inte alls. Och när du säger " du vet fan inte hur dåligt jag mår ", nä, för jag är trött på att du aldrig kan ta ditt egna ansvar och aldrig tänka på sakere du borde göra. Så säger jag " nej du berättar aldrig ", nä, för "du frågar aldrig". Herregud, vad fan förväntar du dig? Nu tog jag tummarna loss och lyssnade, och slutade va med dig, iallafall i skolan. För att ge dig en chans att förändra dig. Det är du som förändrats, kolla hur du klär dig, hur du beter dig, överhuvudtaget.Man får lära sig att stå på egna ben snart, och det kommer du snart inse vad jag menar. Du kastar bort så himla mycket med ditt liv, gör saker som du inte borde.

2009-09-10 @ 07:41:54
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Det jag har berättat för Sebbe var att jag FÖR SA mig om din tampong, och sen att ni skulle göra en hata-fritzl's låt. Är det någonting hemligt med den låten elelr? Nej, det sa ni inte. Och det med tampongen berättade du även SJÄLV. Och det där som du påstod att jag sa att du blivit knullad i röven, jag har inte sagt ngåonting sånt för jag OCH HAN skiter fullständigt i såna saker, utan han sa till mig ngt om solarium och röv. Och då kan du tänka på själv..? Du kanske ska berätta hela historian innan folk ska hålla på att " du har all rätt att vara sur "

2009-09-10 @ 07:43:45
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: emmiy

Blanda inte in mig i dethär!

2009-09-10 @ 08:04:07
URL: http://ememelie.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag visade inte kuratorn någonting, jag gick in och bad om hennes åsikt. Jag sa bara att du inte hade någon rätt att säga att du ska döda mig, för alla vet att du inte kommer bokstavligen döda mig. Jag visade ingenting och jag sa inte att jag SKULLE anmäla. Det här är ditt val, och eftersom vi båda inte bryr oss så kan vi bara lösa detta på det bästa och mognaste sättet att bara inte bry oss om varandra och låta varandra vara.

2009-09-10 @ 18:11:38
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Och nä, jag vet inte allting om den händelsen, men jag vet mycket för fler än du och philip har berättat för mig.

2009-09-10 @ 19:05:33
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0