PAPPA

Sitter vid pappas dator nu, har inte suttit vid den på flera månader känns det som. Har riktigt gammla bilder på denna dator, allt från 5an och uppåt! Haha har kollat igenom massa bilder, som man såg ut innan, det är nästan som man vill börja gråta haha! Idag har jag inte gjort så jätte mycket..

Det är sjukt hur mycket man kan sakna en speciell tid i sitt liv. Jag saknar, och jag bönar och ber efter att få spola tillbaka tiden, allt var så bra då. Man hade inga problem. Om jag hade haft en tidsmaskin, hade jag betalt ALLT för att komma tillbaka. Jag saknar dig Lina, det vi hade innan. Men jag saknar också att vara liten, inte ha några problem, inte oroa sig för något, inga killar som såra, ingenting!

Denna bild är över 2 år gammal! love.

Kommentarer
Postat av: Johanna

najs :P

2009-09-14 @ 09:45:35
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0