Länge sen nu.. Dålig!

Hej allihopa! Det var länge sen nu jag upptatera, förlåt! Har haft mycket att göra och inte hunnit sitta vid datorn så mycket. Igår kväll var jag och Emma ute i skogen och sprang på slingan, bra gjort av oss! Skolfotot igår gick väl sådär, fick inte sitta ner som vanligt.. Men fick åtminstone stå i mitten! (y) yes! Har faktist inte så mycket att skriva fast jag inte skitvit på några dagar. Imogron är det fest hos Jimmy, får se hur det blir med den saken. Antaligen Olivia imorgon iallfall sen ska vi kanske till hennes pappa i Skanör på lördag, spänande! Ska sova snart är ritkigt trött och det känns som om jag har jobbat en hel dag för jag är riktigt trött i hela kroppen. Ha det bra, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0