JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT, ATT DU INTE KAN FATTA. FOLK FÖRÄNDRAS, EN MÄNNISKA ÄR INTE ALLTID SAMMA PERSON. JAG HAR FÖRÄNDRATS, JAG ÄR INTE SAMMA PERSON SOM JAG VAR INNAN. ALLT JAG SÄGER TILL DIG ÄR SANNING, INGEN JÄVLA LÖGN SOM DU ALLTID ALLTID ALLTID TROR. VAD JAG ÄN SÄGER SÅ ÄR DET FEL, VAD JAG ÄN GÖR SÅ ÄR DET FEL. DU SÄGER DU BRYR DIG OCH MASSA SKIT, MEN SÅ FAN HELLER. DU VET INGENTING MER, INGENTING OM MIG, INGENTING OM HUR JAG ÄR. INGENTING. DET ÄNDA DU SÄGER ÄR MASSA SKIT OCH DUMMA JÄVLA SAKER.  Ursäkta min jävla damp, men jag pallar inte sånt jävla skit. Jag gör så jävla mycket för dig, så jävla mycket. Jag vet att jag kan göra dig glad och få dig att må bra. Jag vet vem jag är, och jag står på rätt sitts nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0