Godmorgon!

Godmorgon på er! Igår var det fest hos Oscar, Bengan körde mig och My dit, men det var inte så särskilt mycket ös, så vi stack till Lödde igen med Kalle och Clara, så stack vi till Danne där Joel och Oliver också var. Vi satt där och chilla, efter ett tag kom Jonte och hämta Kalle Clara och Oliver. Och då började jag och Joel splea krona ha-ha. Vi börja gå hem vid 1 tiden, så tog det riktigt lång tid att gå eftersom han bor långt ner i skogen! blä. Men iallafall, Gistav kom och hämtade henne när vi var utanför mig, så gick jag in och sov, så jävla skönt!
Tack för denna kväll My <3


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :)

btw ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

2009-09-06 @ 14:04:03
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0