Godmorgon!

Godmorgon haha, inte direkt morgon menmen. Jag vakna trött som fan av att Olivia och hennes kusin Emil lyssna på hög musik. När Emil stuckit kom Olivia upp och väckte mig och sedan gick vi rer och käkade till frulle. Vi har bara chillat lite idag, lyssnat på musik, snackat och lite sånt. Nyss duschat och börjat sminka mig lite, snart kommer Olivias farmor och farfar hit och hälsar på lite. Igår var vi i Höllvíken  och träffade Josefine och massa andra folk. Josefine kommer kanske hit ikväll eller så skulle vi kanske till Höllviken och träffa henne och fixa lite saker där. Men nu ska jag inte nörda mig mer. Ha det bra

olivia och hennes kusin emil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0