felle goes trött!

Jag har kommit på att dem bloggar jag besöker dagligen är Kenza kissie och alexlina. Vet inte varför jag sa det thelt plötsligt nu, haha bara kom på det. Kom nyss hem från skolan, ska äta favorit mat klockan 5 (MOS) mm! Och sedan ska jag plugga med Mamma tills hon ska träna vid 6, har biologi prov imorgon. Senare ska jag träffa sunny lite. Har varit inne hos både retorn och kroatorn vilket tog halva skoldagen, skönt att slippa lektioner men ändå bull att ha missat så mycket inför provet på biologilektionen! Tolvåker är verkligen den skittaste skolan som finns i hela världen usch..

kisssss me!


känner mig verkligen som en äkta fjortis nu, haha. men var tvungen!


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: tack så mycket (: snyggt namn du har btw ;)

2009-09-16 @ 16:35:54
URL: http://felissh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0