Dålig på att upptatera!

Har varit väldigt dålig på att upptatera pga att jag inte har haft någon som helst tid med att sitta vid datorn, läxor, prov osv. Men nu är jag iallfall back on track! Sitter i skolan, förstärkt engelska/svenska. Ska skriva en uppsats om USA, rätt så svårt faktiskt. Men tur att allt finns på internet nu så man både kan översätta till engelska från svenska och hitta massor av fakta! Idag efter skolan jag och Olivia in till malmö och handla lite. Tänkte hadla svarta cheapmonday jeans, en fräck tröja, och vita eller svarta converse och såklart tänkte vi ta en liten fika på espresso house! Mysigt. När jag kommer hem ska jag antaligen träffa Sonny en stund. Btw, som ni ser så har min header och min rosa design försvunit, vet inte varför, höll på med lite så råka jag trycka på något jag inte skulle. Men ska fixa det inomkort. Har bara valt en enkel design så länge. Hade prov idag i skolan också, det gick väl sådär.. Men fick tillbaka en "uppsats" på historian som jag fick VG på, bra jobbat Felicia! Men nu måste jag göra min läxa om Usa, vi hörs antaligen ikväll. Ha det bra, poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0