Godkväller

Hej, länge sedan man bloggade nu men har inte riktigt tid. Denna helg har varit sådär. Sista dagen på praon i Fredags, och jag va där i 10 minuter sen fick jag inte vara där längre, haha. Gjorde inte så jätte mycket i fredags, var med Emma och några andra, träffade Alex också! wiiii. Somnade hos Emma senare på kvällen och vaknande nästa mrogon och åt frulle. Var hos Emma ungefär hela dagen, på kvällen var vi på fest i Bjärred och senare träffade vi Mattias i Lödde. Jag, Emma, Sanne och Mattias stack hem til Ben. Jonte kom senare och vi körde upp till Shell och fixade lite grejer där. Gick hem och sov sen, vaknade halv 2 av att Emma ringer på hemtelefonen och försöker ta död på mig. Lekte med henne lite idag och vi var hos Ben där Jack också höll hus. Jag stack hem vid halv 8 för att packa, Robin kom och hämtade mig vid 8 för vi skulle till Pappa, inte träffat han på 30 4 veckor. När jag kom hit packade jag upp laptopen och lite andra saker. Bj kom och hämtade mig och vi körde till Lödde och tog en runda inom Jeff, riktigt länge sen man såg han. Sen kom jag hem vid halv elva tiden och gick direkt in i duschen. Och nu sitter jag här och klockan är 12. Ska väl snart sova, ska upp 3 timmar senare än vad jag gått upp dess två veckor under praon, måste gå upp halv 8 nu :( bull! Men ska kila nu, hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0