Fellelele

Trött, trött, trött. Vaknade halv elva av att mamma ringde som en galning till min mobil. Orka verkligen inte jobba idag, sa att jag skulle stanna hemma igen men det gillade nog inte mamma så mycket :) Med mycket tjat bestämmde jag mig för att åka till jobbet ändå, men när jag skulle gå utanför dörren kom jag på att jag inte hade någon bensin och vägra gå ända till centrum. Ropade på Robin och hoppades på att han skulle va hemma, vilket han var. Han körde mig utan tjat, och hämtade mig :) Kom hem vid tre tiden, har suttit vid datorn sen dess, väntar på Emma som skulle komma 3 men som har missat två bussar :) Hon kommer väl snart, hörs ikväll ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0