Tjena!

Now im back! Som sagt, blev riktigt sur på min dator igårkväll eftersom min dator stängde av när jag nästan var klart med ett superbra inlägg! Iallfall.. Igår var jag på CenterSyd med Lina och Emma, Lina shoppa loss! Vi var på CenterSyd i flera timmar. Sedan stack Lina. Jag och Emma gick hem lite senare. Jag stack hem och pluggade och gjorde klart min uppsats, som blev riktigt bra faktist! Jag käkade lite och sen cyklade jag till Michelle. Vi hade riktigt ball! Gjorde en massa sjuka saker, och slutade med twilight sen somnade vi. Vaknade kvart i 9 och skolan början 9. Som tur är så bor Michelle nästan precis bredvid skolan, så jag cyklade direkt till skolan heelt nyvaken! Men gick snabt in på toan och sminkade mig lite :) hihi. Idag ska vi till Lund och gå på Gymnasiemässa. Bääh. Jag vet ju redan vad jag vill bli osv.

Ikväll ska jag till pappa där jag inte varit på 4 veckor. Tycker jätte synd om honom så jag måste verkligen sticka dit idag! Han ser alltid så ledsen och sorgsen ut när jag kommer dit sen sticker 5 minuter senare och inte kommer tillbaka. Så! Får väl umgås med han en stund ikväll dådå. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra denna helg. Vill inte att nästa vecka ska börja, har jättejättejättejätte mycket läxa då, och det kommer bli riktigt drygt. Hatar skolan! Nä nu ska jag inte sitta här och slösa bort hela min datortid i skolan. Ha det bra poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0