Tack för helgen Alex!

Tack för helgen Alex, den har verkligen varit perfekt! Har saknat dig så himla mycket. Jag och Alex har då lekt hela helgen. I fredags var vi bara ute och träffade lite folk och sen sov jag hos henne. I lördags var vi ute lite sen stack vi hem till mig och mös film ( Johan Falk - opertion näktergal ) och krängde chips. Mys! Alex sov senare hos mig. Idag är det då söndag och jag har träffat Sanne och Becky lite, sen stack jag till pappa vid 6 tiden och käkade, och sen har jag inte gjort så mycket sen dess. Mest tagit det lugnt, pluggat, kollat film och lite så. Imorgon är det skola, och jag har prov. buh :(

Lördagens outfit!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack själv felicia! Denna helgen blev verkligen underbar och det är tack vare dig!

Jag älskar dig och kommer aldrig ta dig för givet för jag vill inte förlora dig.

2009-11-09 @ 08:10:26
URL: http://alexxemilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0