STORM!?

Godkväll eller ja GODNATT


Haha.. sjuk dag.. Vid 4 tiden körde jag och mamma på en biltripp i halva skåne :) Först skulle vi till Malmö, men det hade hänt en olycka på motorvägen vilket betyder KÖÖÖÖ! Så vi valde att köra genom Lödde förbi Sibylla, men ni tror inte att det är kö hela vägen till korset.. hmm.. Och sen när vi kommit förbi kön börjar vi tänka om vi ska köra ner på motorvägen eller igenom bjärred och lomma, och eftersom det fortfarande är kö på motorvägen bestämmer vi oss för bjärred/lomma. När vi har kört igenom hela bjärred ligger där ett träd över vägen, och ja då får vi vända igen och köra tillbaka och ut på motorvägen, yey! Iallafall, öppethus på Drottning blanka, ja där var väl helt ok! Liten skola, alla känner alla. Negativa är ju att jag egentligen vill gå på en stor skola med mycket folk osv.. Det har man längtat efter sen man var liten vafan! Haha men som mamma säger, två saker: Välj inte efter kompisar, välj inte efter killarna på skolan eller storleken. haha! Lite småkul. Ja iallafall, så körde vi till Landskorna efter det, det är det stället jag egentligen minst vill gå på men. Praktisk'a skolan verkade super bra! Och om jag höjer mig i några ämnen till så kan ni kalla mig "frisör fellle!" :D Jag och mamma krängde mc donalds också.. Ikväll har jag kollat på Paradise hotel och senare på Wallander läckan. En av dem nyaste. Riktigt bra! Nu ska jag krypa under täcket så man kommer upp imorgon. Ha det bra alla, poooosss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0