Godnatt!

Jag hoppas att ni inte missade sesingsprämieren på Paradise hotel! Nu har man mycket att kolla på helt plötligt.
Söndag-Måndag Paradise hotel 22.00. Tisdag Andra Avenyn 21.00 Onsdag-Torsdag Paradise hotel 21.00 och så får man skippa oskyldigt dömd, menmen! Helt vanlig måndag, rätt skön dag i skolan ändå. Rätt slapp. Imorgon är det utveckligsamtal, jippi.. hmm.. Jag som skulle följa med Olivia till malmö och sen leka med henne :( buh. Veckan har precis börjat men snart är det helg igen och sen går helgen på 2 sekunder, sen är det skola igen. Om, och om, och om igen! Vill har lite ändringar i livet kanske!?!?! Nu ska jag lägga mig i sängen och typ kolla tv eller någonting. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0