Felle goes dålig :)

Hej

Usch, nu känner jag att jag varit riktigt dålig på att blogga.... :( Byggde mina naglar i Fredags, stack senare till Michelle så lekte vi lite sen drog vi till Ben så somnade vi där och vakna vid 8, gud vad trött jag var! Jag och Michelle stack till malmö vid 12 tiden eftersom vi skulle jobba, och nu undrar ni säkert, felicia och jobb haha. Nej men jag är faktiskt väldigt duktig.. telefinförsäljare.. Hej mitt namn är Felicia och jag ringer från iform..... Så sa man 14 tusen gånger, Kom hem till Lödde igen vid 6 tiden och då träffa man Olivia som hade gjort sina dreeds, skit coolt! träffade Alex också lite senare och sen idag har jag lekt med Emma lite men fört städat ur halva min garderob sen träffa jag Michelle en stund. Kolla Paradice hotel med, stefan är så sexig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0