Nu är det jul igen!

Hej!

Verkligen förlåt för att jag har varit så dålig på att upptatera, har haft så himla mycket nu på sista tiden. Men efter nyår blir det en ny start, ska göra om bloggen och vara aktiv! Skolavslutning imorgon och det är riktigt skönt, måste upp jätte tidigt eftersom jag ska vara hos Sandra 8, usch! Sen ska vi gå till skolan... Slutar 12 vilket är skönt. Idag har jag varit i Dösjebro med Michelle hos henne farfar, mysigt. Och btw imorgon får vi betyg också, har inte väntat mig så mycket eftersom jag redan vet mina betyg.

Måste bara säga att jag verkligen HATAR Rami i paradise hotel, vad vill han egentligen?! Skickar ut Andreas och ställer sig vid Catja, stör mig som fan som honom!

Lägger inte några bilder ifrån helgen också. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0