varför skapar man liv när det ändå ska dö, varför kommer sommaren när det ändå kommer snö?

sitter här och lyssnar på olika låtar på youtube, r.i.p videos. det är hemskt, 14-15 som dör osv. så hemskt, varför ska det bli så, så jävla orättvist. jag menar, om man dör när man är så liten, då har man inte hunnit leva halva sitt liv ens, inte ens lite. jag vet inte vad jag gjort om en av mina bästa vänner gått bort, det är så sjukt. varför kan man inte bara dö när man är gammal och sendan födas på nytt? eller varför ska man dö över huvudtaget. liksom vad händer sen, det kan ju inte bara ta slut, tiden kommer ju aldrig ta slut, ska man bara ligga där och sova eller vad. någonting måste ju hända! en fråga alla ställer sig själv någon gång. jag erkänner , jag är rädd för döden, jag är det. döden är så hemskt. ryser i hela kroppen bara jag tänker på det. liksom var gör man om någon i familjen dör, eller någon bravän? jag vill inte ens täka tanken, men har legat och tänkt så  mycket på det nu så jag måste bara skriva. som självmord, vad är det? om man står framför ett tag, då måste väl ändå 80% ändra dig precis när  tåget är framför en? hur tänker dem då? det måste snurra runt tankar i hela huvudet. hur vågar man hoppa? hur vågar man hänga sig själv? usch, hade aldrig kunnat göra någiot sånt. har en väldigt bra vän som inte mått så bra.. skar sig osv, det var hemskt attt se henne så. det va flera år sen, och jag hjälpa inte ens henne, förstod nog inte så mycket då, men om det vatt nu så svär jag att jag hjälp henne. du vet själv vem du är... vet inte vad jag skulle gjort om du försvann! du är så jävla bra. du är en underbar person, fan vad jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: liia

love you!

2009-08-08 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0