ung, dum och kär.

hur dum får man vara egentligen? som dem säger, ung, dum och kär. haha överskattat. förstår inte hur jag kunde falla för dig så lätt. jag hade ju pojkvän och allt, ändå blev jag så kär direkt? förstår inte hur ja kunde kasta bort så mycket tid och vänner på dig. det är sjukt. vad gör man inte när man är förälskad för "första" gågen? den känslan är obeskrivlig. jag gjorde allt för dig, verkligen allt, jag förstörde så mycket för mig själv för att göra dig glad. jag svek så många vänner. du var ett monster, du var så obeskrivlligt taskig och sårade så mycket ändå älskade jag dig så oehört mycket så det är sjukt. jag kunde inte släppa dig, jo kanske i några dagar sen klarade jag inte mer. du fick mig att förlora så mycket. jag hade inget att säga till om, jag bara fanns där. om ens det. ändå var du så himla underbar! ändå var du det finaste och bästa som fanns. jag sprang efter dig i ca två år. efter ett år var vi inte ens tillsammans, men ändå ville jag inget annat än att ha dig. det fanns ingenting annat i mina tankar, i mitt huvud. allt handlade bara om dig, dig och dig. mina bästa vänner hade sagt till mig, hade varnat mig osv. ändå släppte jag inte honom, det fanns ingen eller inget som kunde göra något..trodde jag, men är så fruktansvert glad att jag äntligen efter 2 år träffade en person som fick mig att inse så mycke som jag inte kunde föreställa mig... tack.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nazli

sv: va kul att du gillar min blogg! lägg gärna till den via lovin

2009-08-15 @ 00:17:17
URL: http://nazlia.blogg.se/
Postat av: Nazli

sv: va kul att du gillar min blogg!

Lägg gärna till den via lovin!



Sorry, skrev i fel blogg och epost i förra kommentaren. Men nu e det rätt

2009-08-15 @ 00:21:56
URL: http://naazlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0