tisdag.. och skola imorgon

denna dag har man tillbringat med alex, vi gjorde inte särskilt så mycket. träffade louise ett tag annars inget specielt. nu sitter jag här med min äppelpaj och vaniljsås och tänker bara på att det är skola imorgon.. skoj att träffa massa kompisar man inte träffat på hela sommaren men ändå drygt att börja skolan igen. har haft sånt riktigt "sirioustalk" med mamma, måste börja sköta skolan nu i 9an, ska höja mig i minst 5 ämne, se hur det går! btw, igår var det riktigt underbart! alex är den ända som vet vad jag menar hihi.  har börjat umgås med alex rätt mycket, hon är faktist riktigt ball! (bra val felicia..såna hittar man sällan nu för tiden - citertat av min mormor) haha. nä men alex är söt :) har inte så mycket interesant att säga/skriva. nu ska man snart försöka sova så man kommer upp imorgon! godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaha aw! tänk om vi vetat för ett halvår sen att vi två skulle sitta där på IP och berätta precis alltid för varandra :) puss

2009-08-19 @ 11:04:29
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0