söndag/måndag

idag har jag lekt med alex, vi har inte gjort så jätte mycket. träffade bj ett tag och sedan kom lina, vi körde hem till mig och gjorde vid oss lite, sen käkade jag och alex. efter vi ätit sminkade vi oss osv. sen stack vi till danne där sebbe, oliver, kalle, joel och coffe var ( tror inte jag glömt någon nu ) jag lina och oliver gick till mc donalds och åt, eller ja, lina åt. att gå dit från skogen tog säkert en halv timme, men som tur va så träffade linnea och sonny på donkan så dem körde oss till danne. vi chillade film och lite så. sen stack jag och alex till sjöarna och träffade lite folk, bla eric, john, louise, coffe, calle zigge osv.. olivia kom också ner där en stund. där var inte så värst livat så jag, alex, lolo, ollie och john följde med eric hem och kolla film, och oliver och kalle kom också lite senare, vi satt där ett tag och umgicks med dem. sen bar det av till lödde och handla mos och en stooooor latte (L) sen nyvång sen hem till louise.

imorgon vet jag inte vad som händer, funderar på att bara ta det lugnt, på tisdag ska jag och alex till lund. hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0