nyduschad felle

hej igen! det var inte så länge sen nu, som ni kanske såg så hade lina gjort ett inlägg vid namn gästbloggning, om ni inte läst det så stog det ungefär att hon hjälpt mig med lite saker osv. har dock tagit bort inlägget nu. jag har precis duschat och fönat håret, sitter här i trosor och linne för att jag absolut inte kommer på vad jag ska ha på mig. har stått i garderoben i ca 10 minuter och bara kollat rakt in. först tänke jag på chinos, men såklart hittade jag inte det linnet jag ville ha till, sen tänkte ja på en vit tröja och svarta korta short till, men hittade såklart inte shortsen iheller ( mina kläder färsvinner mer och mer tycker jag ) så nu sitter jag här i de vita tröjan och vet inte vad jag ska ha på underdelen, blir anatligen leggins. har inte så mycket intersant att säga. ska till katjas sen med lina sebbe och oliver, och käka pizza. eller ja, kolla på när oliver och sebbe äter hehe. lina ringde mig precis och sa att eric skulle ha lite folk ikväll, så man får väl se om vi t ar en sväng in om där, annars har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra ikväll. ps! har börjat fjälla på armarna och benen, hemskt!
men vi hörs senare ikväll eller imorgon, chacha! ( ironiskt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0