morgonkaffet

halloj! har precis vaknat, sitter här med kaffet precis mig. gården var helt ok! jag och louse stack till lina så gjorde vid oss och så. sen körde vi till eric, han hade krök. vi var där ett tag, rätt roligt faktiskt, träffade snutte där också. senare stack jag och louise till lödde, vi körde till max där träffade vi emma, och sen vidare till shell, där träffade man bj och massa andra, riktigt länge sen man träffa han, :) jag och louise körde till legendariska nyvång, och bj kom senare dit, vi satt där och snackade ett tag, sen kom calle och oliver förbi, stannade där ytterligare en stund sen stack jag och louise hem, fick äntligen sova i min egen säng helt ensam! mmm. riktigt skönt! idag ska jag leka med alex, vi ska antaligen färga håret brunt, spännande, har har aldrig frägat det innan hihi. pos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0