Komma igång!

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera, men det är slut på det nu! Håller på att fixa lite med bloggen, därför jag inte skrivit så mycket. Igår var jag med Alexandra och Lina, och vi hittade på lite allt möjligt. Först drog vi till Zigge då han hade lite folk hemma hos sig, sen drog dom flesta och det blev stelt så vi drog också. Vi drog ut och träffade Bj och Fredrik (?) en liten stund, sen kom odugligen! Haha, nä, sen kom Louise och då drog jag, Louise och Lina till John och där träffade man Eric, Kevin, John och mitt ex Victor. Blev dock besviken efter vistelsen där, tråkigt att personer inte kan hålla vad dom lovar! Usch. Nu har jag precis vaknat, ska ner och äta frukost med dom andra, blir kanske en fika inne i Lund senare om vädret tillåter! Vi hörs senare! Pussar
Kan någon hjälpa mig, hur tar man bort profilbilden? Den är rätt så gammal som ni ser, och jag får inte kläm på hur man gör. Tacksam för svar!



Kommentarer
Postat av: Terese

Tack desamma :)

Det är bara bra, sj då?

2009-08-13 @ 17:40:57
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Anonym

ex Victor? inte tsm längre?

2009-08-14 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0