älskar att sova ut!

nu är klockan 15.19 och jag har precit vaknat! vilket är väldigt normalt för min del. alex är och rostar mackor till oss, gott! denna dag känner jag att den kommer bli allmänt seg och tråkig. tror inte det kommer att hända särskilt mycket. lina ville att jag skulle följa med henne , oliver och sebastian till landskorna och käka. mår inte så jätte bra idag så jag får se hur det blir med det. blev nyss bjuden på poolparty okså, ha-ha. nu kommer alex in på henne rum och skrattar hennes roliga skratt, hon visar en gammal skolkatalog, väldigt roligt. ( lite små ironiskt ) imorgon åker min mamma iväg och ska sova över i en stuga med några kompisar vilket hon tycker är kul, men hon vill inte lämna mig ensam för hon tror jag ska ha fest eller något, vilket jag aldrig skulle kunna ha :) nu ska jag käka mackor! ses sen. hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0